Wednesday, June 17, 2009

Welcome to My Blog!



Salam utk semua...hehehee..akhirnya! ats desakan diri aku untuk buat anjakan paradigma dlm hidup..dpt gak aku men'create' sebuah blog. walaupun sbnrnya aku da agak ketinggalan dlm dunia siber ni...thanks to kak erly...die yg ajr aku camne nk wat blog ni!..actually aku buat blog ni untuk suka-suka jer! hehehehe...untuk salam perkenalan, panggil je aku rosie.aku tinggal di Melaka. tumpang uma mak. nti aku da byk duit, aku ingat nk bli uma ckit...ckit ke??hehehe...sebuah rumah la..emmmmm...apelg ek nk citer?! haaa..aku suka photography..tp ape yg aku paling suka bila ms lapang, TIDO...mmg x bole di ubah dr kcik smpai skg..xpela, yg pnting aku x kcau org kn!hihihi..ok, nti kite continue lg..aku nk carik ilham jap! sila la lyn sdikit gmbr dr collection aku yek! last word, WELCOME!

0 Comments: