Thursday, June 18, 2009

Selamat Hari Jumaat..

Untuk renungan kita bersama :

Anas Bin Malik r.a berkata, bahawa beliau sering mendengarRasulullah SAW mengucapkan doa ini yg bermaksud.."Ya Allah, aku mohon perlindungan Mu drpd rasa kecewa dan sedih, drpd sifat lemah dan malas, juga drpd sifat kedekut dan pengecut. Aku mohon perlindungan Mu drpd cengkaman hutang dan penindasan manusia." (HR : Bukhari & Muslim)..

Jumaat...emmm,aku suka hr jumaat..slalunya hr jumaat time rehat aku ngn ofis mate aku gi JJ (jaya jusco)..cuci mata ngn makan kat food court kat sn. Makan! aku suka makan.hehehehe...Sok da hr sabtu..waaaa seronoknya!tp, dis weekend aku blom ada planning lg la..poket pn tgh tinggal habuk jer.hihihi..nah, lyn video ni! buat korang senyum ckit..

Why God Gave Them Camels..



Kira diorang ni x brape nk terer la naik moto..hehehe..naik unta lg senang..xdela member yg dok blakang tu tertonggeng.hihihi...

2 Comments:

azhar said...

gmpang tol pak arb ni...
ni mti mse kcik mak suh
g skola tp g pnjt pokok...
wakakakaka....

rosie said...

tu la kan!org suh blajar lain, lain yg die tuntut.kekeke..