Sunday, June 21, 2009

nak cerita lagi...

emmm...last month aku dapat ticket free untuk 2 event.hehehe...bos aku yg bagi. dia x nak pegi. memula aku offer bdk2 ofis aku yg lain, tp sumer mcm xnak. sb diorang pn da ada hal yg x dpt dielakkan.. so, aku pn berbesar hati la mengoffer diri aku utk pegi ke 2-2 event tu..benda free beb! lg pn mmg date tersebut aku blom planning ape2 lg. cantik la tu..hihihi!

1st, invitation ke Tayangan Amal anjuran Kelab Sukan & Kebajikan Jabatan Kewangan & Perbendaharaan Negeri Melaka. best woooo!! dpt tgk citer Night At The Museum 2..mmg best citer tu..dpt 3 tiket.aku bwk adik aku yg 2 org tu..tp pelik ckit.aku punyalah gelak bersungguh2, gembira sumer, tp aku tgk muka adik2 aku diorang mcm tenang je..ntahla, aku btl2 menghayati kot citer tu.hihihihi! diorang pn cam lynkan jela kakak die yg xcited ni..hehehe..adalah ckit gmbar2 yg aku sempat shoot ms nk balik pas tgk wyng tu..tp sedih gak ar..sampai2 je kat kete, aku nmpak surat cinta.kene saman ngan MBMB la..hehe..aku pn main parking je kete.padan gak muka aku!


ni la tiket yang aku dapat..




ni adik2 aku..hehe..


ni?? teka sendri la ye..hihihi..

2nd invitation ke Malam Songket anjuran Badan Amal Kebajikan Isteri Wakil-Wakil Rakyat Negeri Melaka. kira aku ni wakilkan je ofis aku..seronok gak la..makan sudah tentu! bole thn sedap..aku suke tgk persembahan yg ditonjolkan malam tu. sumer berkaitan ngan songket..kire menghiburkan gak la..pastu dpt tgk luvly couple menyanyi iaitu Tun Datuk Seri Utama & Toh Puan..cantik2 dan hensem2 yg hadir malam tu.sumer mengenakan songket. ok la..lyn ckit pic2 yg aku ada ni..














0 Comments: