Thursday, June 18, 2009

Photo...photo...photo

A bit photo from my collection..kn aku suke photography kn! so..nk tnjuk ckit la hasil kje aku yg x seberapa tu..sajer utk tatapan korang.hehehe..tp skg aku da kurang la join photoshoot ni..aku skg sedikit berminat utk lyn karaoke plak...hahhaha..ni sumer pasal member aku merangkap ofismate aku, azahar ngan yazid..memula aku mcm layanka jela.org da blanjer kn.hehe..tp best gak.kire release tension gak la..wlaupun sore masing2 seperti kedengaran katak mmanggil hujan.kekekeke!ok la..lyn ckit pic2 ni yer..


Wedding anak Datuk Razak di Tiara Golf & Country Club.










Wedding Kak Mariam Pantai Klebang






Wedding di Masjid Tanah (amie& din)






Enggagement ayu..





2 Comments:

azhar said...

smart doh....
dh la pngantin nye cntk..
pas tu kne lak
ngn propesinol dyzainer
nye tgn...
pehhh btmbh bseri pgntin...
bolh mju lg:)

rosie said...

TQ so much! i'm still learning..blom pro lg la!