Tuesday, August 4, 2009

Makan, makan, makan...

Salam..berjumpa kita skali lagi..hehehe..entry kali ni aku nak citer ckit pasal mkn2 yg diadakan last week di EQ hotel. Actually majlis tersebut diadakan untuk meraikan birthday bapa kepada bos aku iaitu YB Datuk Abdul Ghafar Atan...turut diraikan pd majlis tu ialah Halis (adik bos) dan En Othman (C.O.O)...Aku kira one of da organizer gak la..hihihi..Alhamdulillah, majlis tu berjalan lancar wlaupun ada sedikit kerumitan..gembira betul perasaan aku bila time mkn.hehe..byk woooo makanan! sampai nk terburai perut aku melantak time tu.tahap x toleh kiri kanan.hehehe!siap tapau lg..balik uma sambung lg.hahaha...ok la, akhir kata, thanks kpd semua yg menjayakan majlis tersebut.nti kita gi mkn2 lg yek!hihihi...






ni kak norizah n kak erly. my ofismate. posing x hingat.hehehe!


belum mkn pn da senyum..penyabar btl bdk ni!


lapar la tu!


ni Datuk Hamzah..


ni wa punya 'laupan'..


acara memotong kek..meleleh air liur tgk kek tu..kek secret recipe..sedap!




starter..blm bape minit da clear..semua naga kelaparan da mkn.hihihihi!

0 Comments: