Thursday, August 6, 2009

Alhamdulillah...

Genap tarikh 6 Ogos 19.., lahirlah aku di dunia ciptaan Tuhan yang tidak terkata hebatnya..dan Alhamdulillah, sehingga ke hari ini juga genap 6 Ogos 2009 aku masih dapat bernafas dan mengecapi kebahgiaan di dunia ini. Hanya perkataan syukur dapat kupanjatkan kepada Allah S.W.T. kerana memberi aku peluang untuk hidup..
Hehehehe...pagi2 lagi ms aku nak bangun sahur untuk berpuasa pada hari ini, tetiba jer aku rasa ada kelainan di jari aku..emmmm...shocked n surprise.tu jer perasaan aku time tu..dgn mata terpisat-pisat aku nmpak sebuah cincin di jari manis aku..Alhamdulillah...aku tau sape yg sarungkan..it was from my hubby..gift from him sempena buzday aku hr ni..TQ abg!hehehhe...ingt gak buzday aku kn..
Sebenarnya, x kira la hadiah ape pn yg diberi, ape yg aku pinta adalah doa dan kasih syg yg ikhlas..tu da ckup buat aku.hehehhe...
Anyway, umur aku skang da semakin meningkat..byk lagi liku2 kehidupan yang perlu aku tempuhi..skg ni masa sgt pantas berlalu kn!semoga hari2 yg akn mendatang, menjadi lebih baik dan teratur..tq so much for all da wishes! i really2 apreciated it..

0 Comments: